چمن مصنوعی

اگر رویای چمنزار سرسبز و سرسبز را در تمام طول سال بدون تعمیر و نگهداری می بینید، چمن مصنوعی برای شما مناسب است.

چمن مصنوعی به حیاط و بیرون شما جذابیت می بخشد و تجمل خاصی به باغ شما می بخشد. یک استخر شنا یا جکوزی که اطراف آن را چمن مصنوعی احاطه کرده است راه حل مناسبی است. چمن مصنوعی تنوع زیادی را به ما القا می کند، امکانات آن بی حد و حصر است، در سایه های مختلف سبز موجود است.

چمن مصنوعی از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته شده است، الیاف می توانند: فیبریل شده (به شکل نوار پلی پروپیلن با بریدگی، در حین استفاده الیاف شکافته می شوند، سفتی آنها افزایش می یابد، نفوذپذیری آب کاهش می یابد) یا تک رشته ای (ساخته شده از کوپلیمر پلی اتیلن). و پلی پروپیلن، هر فیبر دارای دنده های تقویت کننده است، چندین الیاف با روش های مختلف با یکدیگر در هم تنیده شده اند، چمن ظاهری طبیعی دارد، بادوام تر). توده چمن مصنوعی ساخته شده از پلی پروپیلن سخت است و هنگام برخورد با چمن احساسات ناخوشایندی ایجاد می شود. شمع چمن مصنوعی پلی اتیلن نرم تر است، اما لغزنده تر است و پرکننده را به خوبی نگه نمی دارد، بنابراین چمن مصنوعی با ترکیب فیبر مخلوط وجود دارد که عملکرد فنی چمن مصنوعی را بهبود می بخشد.

چمن مصنوعی بسته به هدف با ماسه کوارتز و خرده لاستیک پر می شود:

در هنگام نصب زمین فوتبال، زمانی که ارتفاع چمن مصنوعی حداکثر تا 70 میلی متر است، شن و ماسه و خرده ها ریخته می شوند.

فقط ماسه برای زمین های تنیس و زمین های بازی زمانی پر می شود که ارتفاع شمع تا 30 میلی متر باشد.

اگر از چمن مصنوعی در طراحی منظر استفاده شود، شن و ماسه و خرده نان به خواب نمی روند، جایی که نکته اصلی ویژگی های زیبایی شناختی است.

ارتفاع و تراکم چمن مصنوعی با دقت انتخاب شده و نتیجه یک چمن مصنوعی باشکوه است که خود طبیعت به آن غبطه می خورد، هر مکانی را تزئین می کند، چه این منطقه در سایه باشد و چه در زیر نور خورشید. اگر در ضلع شمالی باغ خود چمنی دارید، چمن مصنوعی راه حل مدرن برای این مشکل باغبانی است. چمن مصنوعی جایگزینی زیبا و کاربردی برای بالکن و تراس پشت بام شماست، شما می توانید بدون نگرانی و دردسر از شگفتی های طبیعت در آسایش خانه خود لذت ببرید، زیرا چمن مصنوعی ظاهری طبیعی دارد و حتی با پای برهنه راه رفتن راحت است.

24-12 چمن مصنوعی یک فرش چمن بادوام و منحصر به فرد است که نیاز به نگهداری کمی دارد و هر باغی را زیباتر می کند. چمن مصنوعی مکانی ایده آل برای بازی کودکان و حیوانات و لذت بردن از فعالیت های بیرون از خانه با خانواده و دوستان است و برای جوانان مناسب است تا در بازی های ورزشی روی آن به رقابت بپردازند. وقتی باران می بارد، چمن مصنوعی هرگز کثیف نمی شود، بنابراین لازم نیست نگران کثیف شدن دخترها و پسرها باشید، آنها می توانند بدوند، بازی کنند و روی چمن ها و ترامپولین بپرند. شما می توانید آرام بخوابید زیرا چمن مصنوعی برای کودکان و حیوانات خانگی بی خطر است. وقتی به تعطیلات می روید، لازم نیست نگران نگهداری از چمن مصنوعی باشید، همیشه به یک چمن سبز زیبا به خانه می آیید. چمن مصنوعی بادوام است و سالیان سال در خدمت شما خواهد بود.

چمن مصنوعی مدرن یا چمن مصنوعی، هر چه می خواهید آن را بنامید، جایگزین بسیار محبوبی برای چمن طبیعی سنتی است و تقریباً از چمن واقعی قابل تشخیص نیست. با استفاده از دو، سه یا چهار تن فیبر برای ایجاد چمن مصنوعی با ظاهر طبیعی تر، می توانید چمن مصنوعی را متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. چمن مصنوعی محصولی است که مانند چمن طبیعی بالشتک و فنر می‌شود، در شرایط سخت مقاومت می‌کند و در برابر اشعه ماوراء بنفش محو نمی‌شود.

10 چمن مصنوعی از نظر ظاهری بسیار شبیه به چمن طبیعی است که برای عکاسی منظره ایده آل است. برای مناطق بیرونی: زمین های بازی، زمین های ورزشی، روی پشت بام های بهره برداری شده، تراس ها، پاسیو، محوطه های حیاط، زمین های بازی با حیوانات.

در همه جا می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد. چمن مصنوعی مدارس یک سرمایه گذاری محکم برای سال های آینده است. با چمن مصنوعی از آرامش خاطر لذت ببرید، این چمن بسیار بادوام است و سالیان سال در خدمت شما خواهد بود.

مزایای چمن مصنوعی:

· چمن عالی در تمام طول سال؛

· مقاوم در برابر سایش (می تواند ترافیک سنگین را تحمل کند)؛

· حالت دمای استفاده: -40С – +50С.

· ایمنی؛

· پایه لاستیکی بادوام و پایه محکم آن را بادوام می کند.

· رنگ های روشن، اشباع شده، جذاب، ثبات رنگ؛

· بالشتک عالی برای بازی های ورزشی؛

· ریباند یکنواخت توپ؛

· توانایی عالی برای چرخش و سر خوردن؛

· مناسب برای زمین های ورزشی چند منظوره؛

· خرده لاستیک و ماسه کوارتز بالشتک، استحکام و دوام عالی را ارائه می دهند.

· چمن (زیر لایه) بسیار مقاوم در برابر پارگی است، زهکشی را فراهم می کند.

· نفوذ پذیر؛

· در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار نمی گیرند؛

· کیفیت بالا برای چندین سال