چه نوع چمنی در زمین فوتبال استفاده می شود؟

چمن مصنوعی به عنوان جایگزینی برای چمن طبیعی تولید می شود و محصولی است که ماده اولیه آن نفت است. زمین های فوتبال مصنوعی از فرش چمن مصنوعی. و این ماده چمن مصنوعی مزایای بسیار بیشتری در مقایسه با چمن طبیعی دارد. چمن مصنوعی در طول سال ها تکامل یافته است تا جایگزین چمن طبیعی شود و از نظر مزایای استفاده کننده بسیار مفید است. چمن مصنوعی با مراقبت آسان به شما امکان می دهد تا سال ها از آن استفاده کنید.

زمین فوتبال، راگبی، تنیس، گلف و غیره. چمن مصنوعی مورد استفاده در این زمین های ورزشی.

چشم انداز؛ کافه، رستوران، باغ به عنوان منظره و دکور بالکن.

تولید چمن مصنوعی فوتبال به دلیل مشکلاتی در استفاده و ایجاد چمن طبیعی آغاز شد.

نخ پلی اتیلن با گرانول لاستیک بافته شده از جدیدترین سیستم، الیاف چمن مصنوعی موجود است - فرش چمن مصنوعی.

چمن طبیعی در برابر شرایط آب و هوایی سخت بسیار مقاوم است. علاوه بر این، چمن طبیعی دارای عمر روزانه 2-3 ساعت است. با این حال، چمن مصنوعی و مصنوعی بسیار بادوام تر و ماندگارتر از چمن طبیعی است. طبیعی همیشه ارجح است، اما با چمن مصنوعی، سرمایه گذاری یکباره شما برای سال های آینده شما را راحت نگه می دارد!

از هزینه بهترین چمن مصنوعی و چمن مصنوعی نترسید. زیرا هزینه چمن طبیعی کمتر است و هزینه های تکراری ندارد! در سال های اخیر، چمن مصنوعی به یک روش جوانه زنی ترجیح داده شده است. اگر می خواهید تلاش کنید و آگاه باشید، در اینجا چند نکته وجود دارد. لبه استخرها، بالکن ها، تراس ها، باغ ها یا هتل ها، رستوران ها که به راحتی در چمن مصنوعی قابل استفاده هستند، می توانند به فضاهای سبز بی پایان برسند.

ساخت چمن مصنوعی زمین فوتبال و محوطه سازی.

محتوای چمن مصنوعی به شرح زیر است:

حیوانات خانگی مانند گربه و سگ را از زمین دور نگه دارید.

تمیز کردن بسیار آسان. وقتی هر روز آشفتگی بین آنها را پاک می کنید، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

از مواد شیمیایی که به ساختار فیبری کف آسیب می زند استفاده نکنید.

از آتش سوزی در سیستم چمن جلوگیری کنید و هنگام برف روبی در شرایط برف سنگین باید مراقب باشید.

برای جلوگیری از تغییر شکل، وزنه های سنگین را روی چمن مصنوعی قرار ندهید.

پرسنل واجد شرایط بیشتر برای مداخله در هر گونه تعمیر مناسب تر هستند.

تا زمانی که به همه این توصیه های مراقبتی توجه کنید، می توانید برای مدت طولانی از hatkosport.com/artificial-grass خود استفاده کنید. چمن مصنوعی با متر مربع شارژ می شود. در این فصل می توانید جوانه های مصنوعی را در باغ تابستانی یا بالکن و تراس منزل خود با شرایط پرداخت متناسب با بودجه خود داشته باشید. در روزهای گرم می توانید آزادانه از این احساس لذت ببرید که خود را در دامان طبیعت رها کرده اید.

مزایای چمن مصنوعی برای زمین فوتبال

مزایای بهترین چمن مصنوعی بسیار زیاد است. حالا بیایید به ترتیب به اینها نگاه کنیم.

· چمن مصنوعی بادوام است

· چمن مصنوعی برای فرش مورد استفاده در مناطقی مانند زمین های فرش، محوطه سازی باغ. از نظر زمان استفاده در مقایسه با چمن طبیعی بسیار سودمند است. در زمینه ورزش و محوطه سازی، چمن مصنوعی به شما اجازه می دهد تا حداقل 10-15 سال از آن استفاده کنید اگر دستورالعمل استفاده را رعایت کنید. این دوره نسبت به چمن طبیعی کاملاً سودمند است. استفاده از یک محصول برای چندین سال شما را در دراز مدت سودآور می کند.

· هزینه های نگهداری کم است.

در حالی که در درجه اول چمن مصنوعی گران تر از چمن طبیعی در نظر گرفته می شود. در دراز مدت هزینه چمن مصنوعی بسیار کمتر خواهد بود. چمن طبیعی؛ هزینه های نگهداری اضافی مانند آبیاری، کود دهی، چمن زنی مورد نیاز است. این هزینه ها در درازمدت از مبلغی که برای چمن مصنوعی خرج می کنید بیشتر خواهد بود. در چمن مصنوعی هزینه نگهداری بسیار پایین است. بنابراین؛ شما مجبور نخواهید بود با هزینه ها و کارهایی مانند کود دهی، چمن زنی سر و کار داشته باشید.

تحت تأثیر پدیده های طبیعی قرار نگرفته است.

یکی از بزرگترین معایب چمن طبیعی مورد استفاده در زمین های فوتبال این است. برف باران در عین حال، رنگ چمن طبیعی در هوای آفتابی زرد می شود و بنابراین چمن طبیعی نمی تواند ظاهر سبز خود را حفظ کند. چمن مصنوعی؛ این امکان را به شما می دهد که در هوای بارانی و بدون نور خورشید استفاده کنید. این به او اجازه می دهد تا مزرعه ای ایجاد کند، باغی که در هر شرایطی می توان از آن استفاده کرد.

در زمین چمن طبیعی می توان 7 روز تمرین با میانگین 1 زمین مصنوعی در هفته انجام داد.