چمن مصنوعی تزئینی در فضای داخلی

چمن مصنوعی یا چمن مصنوعی بیشتر با یک زمین فوتبال یا زمین تنیس مرتبط است، اما فناوری تولید چنین سطوحی بسیار جلوتر رفته است و اکنون می توان هم بالکن و هم تراس را به چمن مصنوعی مجهز کرد و حتی اگر تمایلی وجود دارد، می توانید چمن سبز را در اتاق نشیمن ترتیب دهید.

چمن مصنوعی در فضای داخلی

در اصل چمن مصنوعی را می توان به سادگی یک نوع فرش نامید، اما آنقدر نوع خاصی است که بهتر است آن را به عنوان یک کفپوش جداگانه در نظر گرفت.

اولاً، چمن مصنوعی هم در لمس راحت است (بسیار زیباتر از چمن واقعی) و هم ظاهر جذابی از زیبایی طبیعی دارد. یادآوری این واقعیت که یک "چمن" سبز زیبا در تمام طول سال شما را به وجد خواهد آورد. چمن مصنوعی اتاق کودک در آفتاب محو نمی شود، خاصیت ارتجاعی "طبیعی" واقعی خود را از دست نمی دهد و اصلاً به هیچ شرایط آب و هوایی و آب و هوایی بستگی ندارد. حتی اگر این اتفاق افتاده باشد که چمن مصنوعی در بالکن در تمام زمستان با برف پوشیده شده باشد - تا بهار، زمانی که برف ذوب می شود، مانند قبل به نظر می رسد.

چمن مصنوعی در فضای داخلی

چمن مصنوعی کاملاً بدون هیچ مشکلی روی هیچ سطحی، حتی روی سطوح نه چندان مسطح گذاشته می شود - همه بی نظمی ها صاف می شوند. اگر منطقه کاملاً بزرگ است و کل اتاق را با آن پوشانده است، نیازی به بستن نیست، اگر منطقه نسبتاً کوچک است، می توان آن را با هر چیزی محکم کرد: در امتداد لبه ها با ازاره، تخته یا تقریباً هر نوع چسب سطح. می توانید در اتاق، به عنوان مثال، یک "گوشه سبز" کوچک حدود یک متر و نیم ترتیب دهید و این قسمت را با یک پایه در امتداد دیوار و یک آستانه انعطاف پذیر به صورت مورب ثابت کنید. اگر اتاق خیلی بزرگ است و نمی توانید رول با عرض مناسب پیدا کنید، رول ها تقریباً با نوار دو طرفه از پایین به یکدیگر متصل می شوند، در موارد شدید، می توان آنها را به سادگی به هم دوخت.

هنگام تخمگذار در خیابان، همه چیز دقیقاً به همان روش انجام می شود، می توانید روی ماسه، روی بتن، روی شن... تنها یک مشکل وجود دارد - هنگام تخمگذار در زمین باز، توصیه می شود اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی وجود ندارد. چمن واقعی از پایین

چمن مصنوعی در فضای داخلی

با توجه به ساختار آن، چمن مصنوعی بسیار نرم و انعطاف پذیر است، تقریبا برای یک زمین بازی یا فقط برای اتاق کودکان ایده آل است، پریدن و دراز کشیدن روی چمن بسیار لذت بخش است، "تیغه های چمن" به گونه ای طراحی شده اند که خراش دادن آنها حتی از نظر تئوری غیرممکن است.
بدترین چیز در مورد چمن مصنوعی برای کودکان این است که ماشین ها به خوبی روی آن سوار نمی شوند و مکعب ها به طور ناهموار می ایستند. در عین حال، استحکام این چمن بسیار زیاد است، به عنوان مثال، در یک زمین فوتبال، بار روی چمن بسیار زیاد است (در چکمه های میخی، با چرخش های تیز در نقطه ...). البته در زمین های فوتبال از پوشش های تخصصی استفاده می شود، اما چمن خانگی از نظر استحکام خیلی کمتر از آنها نیست
.

چمن مصنوعی به هیچ وجه تحت تأثیر رطوبت قرار نمی گیرد. آب ریخته شده با یک پارچه معمولی پاک می شود، اگر چیزی شیرین تر و چسبنده تر ریخته شود - دوباره، لکه با مواد شوینده معمولی پاک می شود، بله، به دلیل ساختار، انجام این کار دشوارتر از پاک کردن گودال از مشمع کف اتاق خواهد بود، اما هنوز مراقبت خاصی لازم نیست. در بدترین حالت، اگر مثلاً یک سطل کامل آب در یک مساحت دو متر مربع ریخته شود، منطقی است که "چمن" را بلند کنید و آب را از پایه خارج کنید، فقط برای اینکه منتظر نمانید. همه چیز خودش خشک شود

چمن مصنوعی در فضای داخلی

معایب چمن مصنوعی زیاد نیست، عملا همه چیز مانند فرش است. اساساً به تمیز کردن آن مربوط می شود. بسته به اینکه چمن مصنوعی شما در کجا قرار دارد، باید یکباره جارو، شسته، جاروبرقی یا جاروکشی شود. در خیابان، لازم نیست تلاش زیادی انجام دهید، اما اگر "چمن" شما در اتاق کودکان باشد، باید تلاش بسیار بیشتری و بیشتر اوقات چمن مصنوعی در اتاق و همچنین فرش خرج کنید. ، گردگیر خوبی خواهد بود.

بله، در برخی موارد، با توجه به طراحی کلی اتاق و انتخاب شما، هیچ کس از چسباندن این چمن مصنوعی به دیوار منع نمی کند، حداقل به نظر اصلی می رسد.

ترکیب

چمن مصنوعی از یک پشتی الاستیک تشکیل شده و با نخ های کاملا مصنوعی دوخته می شود. این تکنولوژی ساخت و مواد پایه، استحکام و دوام بالای چمن مصنوعی را تضمین می کند. حتی فعال ترین سرگرمی های کودکان قادر به تغییر شکل، پاک کردن، پاره کردن چمن های نورد مصنوعی نیست.

از سوی دیگر، این پوشش است که سطح ایمنی مناسبی را در اوقات فراغت فعال کودکان فراهم خواهد کرد. چمن مصنوعی نسبتاً سخت است، گره خوردن، لیز خوردن و افتادن در توده آن غیرممکن است، بنابراین فیجت شما به طور قابل اعتمادی از زانوهای کوبیده و آرنج های کبود محافظت می شود. اگر یک چمن مصنوعی در حیاط قرار دهید، جایی که یک زمین بازی با چرخ فلک تاب وجود دارد، می توانید لکه های چمنی و پاک نشدنی روی لباس را نیز فراموش کنید.