زمینه های کاربردی برای چمن مصنوعی

در همان ابتدا، چمن ورزشی چمن به طور انحصاری برای زمین های ورزشی استفاده می شد، جایی که شرایط آب و هوایی اجازه رشد چمن زنده را نمی داد.
چنین سطحی برای گلف، هاکی، چمن مصنوعی برای تنیس و حتی می توانید چمن مصنوعی برای فوتبال پیدا کنید. در زمستان، می توانید سایت را با آب پر کنید، آن را به یک پیست اسکیت تبدیل کنید، مزیت اصلی این است که این به هیچ وجه بر چمنزار تأثیر نمی گذارد. تنها کاری که باید انجام شود حذف زباله های کوچک و حفظ یکنواختی توده چمن است.

همچنین، این چمن مصنوعی یک ماده مورد علاقه برای طراحان منظر است. این به تحقق ایده های هر پیچیدگی، صرفه جویی در زمان در کار کمک می کند و مراقبت از آن را برای صاحبان سایت آسان تر می کند.
برای این منطقه از ماده ای استفاده می شود که با اهداف ورزشی متفاوت است. در این شرایط، تأکید بر ظاهر جذاب است، به عنوان یک قاعده، چمن دارای سطح متوسط ​​مقاومت در برابر سایش است که تأثیر مثبتی بر قیمت آن دارد.
بنابراین، اگر می خواهید پوشش زمین بازی بخرید، این گزینه برای شما مناسب است. همچنین برای نمایشگاه از چمن مصنوعی استفاده شده است که امکان ایجاد فضایی بدیع و غیرعادی متناسب با موضوع کلی را فراهم می کند. تنها عیب چمن مصنوعی فقدان عطر طبیعی است، با این حال، این یک اشکال مهم نیست.

چمن مصنوعی یک ماده منحصر به فرد است که تقریبا در همه جا استفاده می شود. تعجب خواهید کرد، اما چمن مصنوعی برای خانه نیز وجود دارد. این با پوشش های مختلف کف ترکیب شده است و از این طریق به طراحی داخلی زیبایی می بخشد.
در فضای اداری، این مواد محل استراحت پرسنل را مشخص می کند. چنین طراحی فضایی از آرامش ایجاد می کند و به کارکنان اجازه می دهد تا از همه مشکلات فرار کنند و به درستی استراحت کنند.

محبوبیت چمن مصنوعی برای پشت بام هر روز در حال افزایش است، که خرید آن را با هزینه دموکراتیک، بدون از دست دادن کیفیت، امکان پذیر می کند.

ویژگی های چمن مصنوعی برای کاربردهای مختلف

· چمن مصنوعی علاوه بر طیف گسترده ای از کاربردها دارای ویژگی های زیر است:

· در نصب و جداسازی مشکلی ایجاد نمی کند. یک مزیت بزرگ این است که می توان بخش جداگانه ای را که آسیب دیده است بدون برداشتن کل پوشش جایگزین کرد.

· به مراقبت خاصی نیاز ندارد. برخلاف چمن طبیعی، چمن مصنوعی نیازی به آبیاری، کود دهی یا برش ندارد. کافی است گرد و غبار و زباله ها را از سطح پاک کنید.

· ظاهر زیبا. بازار مدرن تعداد زیادی از گزینه های مختلف را برای هر نوع طراحی ارائه می دهد. شما این فرصت را دارید که چمنی مشابه طبیعی بخرید یا مدل های غیر استاندارد رنگ های اصلی را سفارش دهید. همه چیز به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

· عمر طولانی. سازنده حداقل 15 سال را در صورت استفاده مداوم تضمین می کند.

· قیمت جذاب؛

· رطوبت آب را جذب نمی کند.

· متشکل از مواد سازگار با محیط زیست؛

همانطور که می بینید، بنابراین، ویژگی های مثبت چمن مصنوعی آشکار است. اگر می خواهید یک سطح چمن با کیفیت بالا و با هزینه ای دموکراتیک خریداری کنید، با فروشگاه اینترنتی انیتا تماس بگیرید. کاتالوگ های ما شامل تعداد زیادی گزینه جالب برای هر سلیقه است.

چگونه از چمن مصنوعی در بالکن یا تراس مراقبت کنیم؟

چمن مصنوعی می تواند با موفقیت جایگزین چمن طبیعی شود. مزیت بدون شک آن این است که می توان آن را تقریباً در هر مکانی قرار داد - حتی در یک بالکن یا تراس کوچک. با توجه به مقاوم بودن آن در برابر یخ زدگی و نور خورشید، این ماده در صورت استفاده در این مکان ها عمر طولانی خواهد داشت. توجه به این نکته مهم است که رول های چمن را می توان به طور مستقل نصب کرد. دشوار نیست، به تجهیزات یا دانش خاصی نیاز ندارد.

با این حال، بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا نگهداری از این نوع کفپوش بالکن سخت است. امروز با بیان نحوه مراقبت از چمن مصنوعی در بالکن یا تراس، این تردیدها را برطرف خواهیم کرد.

چمن برای تراس - تمیز کردن

اساس مراقبت از چمن مصنوعی بالکن نظافت است. با این حال، کل فرآیند زمان زیادی را صرف نمی کند و همچنین نیازی به استفاده از مواد شوینده شیمیایی یا ابزار خاصی ندارد. با این حال، مطمئن شوید که تمام لکه ها و زباله ها را در اسرع وقت از چمن مصنوعی پاک کنید. با تشکر از این، نه تنها بالکن از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر می رسد، بلکه فرش چمن نیز آسیب نمی بیند.

اولین گام برای تمیز کردن چمن مصنوعی بالکن این است که تمام زباله ها مانند برگ ها، ته سیگار، مواد غذایی، موهای حیوانات و غیره را از آن جدا کنید. می توانید آنها را با دست پاک کنید یا با جاروبرقی که برای مناطق خانگی

اگر فضولات حیوانی روی چمن مصنوعی تراس ظاهر شد، باید به صورت دستی برداشته شود و سپس با آب شسته شود.

مرحله بعدی این است که گیاه را با آب و مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی بشویید. یک موپ در این مورد کمک خواهد کرد.